Vragen?

  • Je kunt ons bellen, appen en mailen. Vaak zijn er meteen of snel ruimtes beschikbaar. Het echte avontuur begint dan met een bezichtiging. Klopt je hart van vreugde, dan zitten we goed. Met een beetje geluk ben je al snel aan het inrichten. Je huurt voor een minimale periode van drie maanden. Daarna kun je per maand opzeggen. We rekenen twee maanden borg. Die krijg je volledig terug als je jouw ruimte zonder gebreken oplevert.

  • Zeker weten! Natuurlijk maak jij van jouw werkplek een plek die jouw unieke stijl en sprankelende persoonlijkheid weerspiegelt. Iets ophangen aan de wand, wandje schilderen, vloertje leggen – leef je uit. Er zijn een paar panden waar wat restricties opzitten. Daar kun je nog steeds van alles, maar dat vertellen we je dan wel.

  • Het verschilt per gebouw. Voor sommige panden wel, in andere panden is meteen al plek. Vaak is er altijd wel wat doorstroming. Omdat we goed persoonlijk contact hebben met onze huurders, weten we doorgaans wat er speelt en kunnen we een goede inschatting maken van je kansen en wachttijden. Neem contact op en dan verkennen we graag de mogelijkheden. Er komen ook regelmatig nieuwe locaties bij, die nu nog niet op de site staan. Voel je welkom met al je vragen.

  • Lang leven de deeleconomie! Delen kan handig zijn. We werken wel altijd met één hoofdhuurder. Die gaat het contract aan. En we vinden het ook fijn als je ons op de hoogte houdt wie er nog meer toegang hebben tot je ruimte.

  • Dat verschilt, per locatie, maar vooral op basis van hoe groot de ruimte is. De prijzen beginnen bij ca. 200 euro per maand, inclusief servicekosten en internet (en alle gezelligheid en praktische voordelen van het werken onder één dak met andere gedreven ondernemers, zorgverleners en/of kunstenaars). Check binnenkort ook het actuele aanbod voor meer inzicht in prijzen en mogelijkheden.

  • Per gebouw hanteren we een gebruiksovereenkomst en voorwaarden op 2 kraakheldere A4’tjes. Belangrijkst is dat je bij ons terecht kunt vanaf een minimale periode van 3 maanden en dat je daarna per maand kunt opzeggen.

  • Je wil rustig aan starten met het huren van een eigen werkruimte? Leuk! Je kunt huren vanaf 3 maanden en daarna is je contract per maand opzegbaar.

  • Dat verschilt per gebouw. Zoekt en gij zult vinden in het locatie overzicht.

  • Dat is best breed. Op sommige locaties zitten alle typen ondernemers door elkaar. Op de meeste locaties proberen we een logische samenhang te organiseren. Het beste lees je de korte beschrijvingen per locatie even door. In algemene zin kun je altijd wel ergens bij ons terecht als je actief bent als creatief, ontwerper, maker, muzikant of componist, in de zorg (regulier en complementair) en in de zakelijke dienstverlening.

  • We willen nog wel eens iets organiseren. Het verschilt een beetje per pand, of er behoefte aan is en wat huurders zelf bereid zijn te doen. Uiteindelijk zijn het vaak de huurders zelf die activiteiten in het leven roepen en houden. Denk hierbij aan gezamenlijke borrels of samen lunchen. Regelmatig zijn er ook relevante voorlichtingsbijeenkomsten voor ondernemers, over marketing, finance, video etc.

  • Is je huisdier een beetje rustig en fijn in gezelschap? Dan is’ ie overal meer dan welkom. Overlast op andere gebruikers is je graadmeter. Geen overlast? Meenemen!

  • Aan plekken geen gebrek; de meeste locaties hebben een eigen parkeerterrein en het moet gek lopen als jouw bolide daar niet meer tussen past.

  • Gelukkig wel! Vaak ligt het OV pal voor de deur. De maximale loopafstand is 10 minuten.

  • Zeker en mocht het toch niet lukken op je eigen locatie, dan is er altijd nog het fijne netwerk van onze (jouw!) andere locaties. De meeste locaties hebben een aparte spreekkamer waar je terecht kunt met ca. 4-6 personen.Voor grotere groepen (tot 50 personen) kun je terecht bij De Stadhouder. Voor groepen van ca. 15 personen kun je terecht bij Sector V.